Ansvarligt spil

Vores politik

Det ledende princip i vores sikrere spil kampagne, "Changing for the Bettor", er at være den mest troværdige og underholdende spiloperatør i verden. Dette er baseret på syv søjler;

  • Forståelse af problemet og de bedste løsninger– – Vi har annonceret et fem årigt projekt, med flere millioner dollars, med Division on Addiction, Cambridge Health Alliance, et Harvard Medical School-undervisningshospital.
  • Uddannelse af vores vigtigste interessenter – - inkl. den nationale udrulning af ungdomsuddannelsesprogrammer med velgørenhedsorganisationer samt oplysningskampagner for statsskoler.
  • Fremme af ansvarlige holdninger– - førende i branchen i at aftale ansvarlige marketingkampagner..
  • Styrkelse af kunder– - udrulning af "markører for skade"-algoritmer og yderligere sikrere pengemekanismer - til tidlig afsløring og forebyggelse af problemspil.‘’
  • Fremme af ansvarligt produktdesign– - udvikling af mere ansvarlige produktdesignprincipper.
  • Foretage kulturelle forandringer inden for vores forretning – - at sikre, at en mere sikker tilgang til spil understøtter alle aspekter af vores forretning
Denne side blev senest gennemgået og opdateret: August 2020